“
★★★★★
Lieve Tulay, dankjewel voor alles, zonder jou was het niet gelukt. Ook al was ik soms koppig, had je toch geduld en legde je alles nog een keer goed uit.
— Kokob
“
★★★★★
Een grote dank aan mijn rijschool en vooral aan mijn geweldige rijinstructrice Tülay. Dankzij haar geduld, professionaliteit en positieve ondersteuning voelde ik me altijd op mijn gemak tijdens de lessen. Met haar vertrouwen en begeleiding heb ik mijn rijexamen met succes behaald. Ik ben ontzettend dankbaar en kan deze rijschool van harte aanbevelen!
— Ahmad Almahamid
“
★★★★★
Ik wil je graag ontzettend bedanken voor je geduld, begeleiding en steun. Je hebt mij echt geholpen om het beste uit mezelf te halen. Ik ben je daar heel dankbaar voor.
— Mohamad
“
★★★★★
Dankjewel voor de rijlessen, het geduld en de tijd die je aan Safae hebt gegeven. We zijn je erg dankbaar dat je haar zo goed hebt begeleid. Wij wensen je nog veel geduld en veilige kilometers toe!
— Hayat
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor je geweldige lessen! Je hebt mijn chaotisch rijden weten om te toveren tot iets dat gewoon in één keer is geslaagd! Je was streng (op de juiste manier), geduldig en altijd duidelijk. Je bent niet zomaar een rij-instructrice — je bent een rij-ninja!
— Ali
“
★★★★★
Ik ben geslaagd voor mijn rijexamen en dat is voor een heel groot deel dankzij jou! Heel erg bedankt voor je geduld, je steun en de duidelijke uitleg tijdens elke les. Je hebt me niet alleen leren autorijden, maar ook vertrouwen in mezelf gegeven achter het stuur.
— Alpay
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor alles! Dankzij jouw geduld, vertrouwen en duidelijke uitleg heb ik mijn rijbewijs gehaald. Jij geloofde in mij, zelfs op momenten dat ik zelf twijfelde. Ik ben je ontzettend dankbaar voor al je steun en begeleiding!
— Beyzaa
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor al je geduld, steun en duidelijke uitleg. Dankzij jou heb ik met vertrouwen leren rijden en mijn angst overwonnen. Ik zal je lessen en motivatie nooit vergeten.
— Sumayya
“
★★★★★
Bij Tulay Rijschool heb ik met veel plezier rijlessen gevolgd. Tulay legt alles altijd rustig en duidelijk uit, neemt de tijd en heeft veel geduld. Tijdens de lessen gaf ze mij waardevolle tips waardoor ik me zekerder en zelfverzekerd voelde.
— Ghaith
“
★★★★★
Hey abla, ik heb mijn rijbewijs gehaald dankzij jou. Bedankt voor alles, voor al je hulp en de gezelligheid. Ik ben blij dat ik jou als rijinstructeur heb gekozen. Je geeft duidelijke en goede lessen. Ik zal deze tijd altijd met een glimlach herinneren. Jij hebt echt het verschil gemaakt!
— Esra
“
★★★★★
Hersey icin cok teşekkür ederim abla. Beste rijinstructrice uit Amersfoort is youuu. Je legt goed uit en geloofde in mij, door jou heb ik hem gehaald en daar ben ik je echt dankbaar voor.
— Nisa
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor alle wijze lessen en al het geduld tijdens onze lessen. Ik wens u nog heel veel succes met uw andere studenten.
— Ramez
“
★★★★★
Ik wilde je heel erg bedanken voor alle lessen en de begeleiding de afgelopen tijd. Dankzij jouw geduld, duidelijke uitleg en fijne manier van lesgeven ben ik vandaag geslaagd voor mijn rijexamen. Ik ben je echt dankbaar voor alles wat je me hebt geleerd.
— Hussein
“
★★★★★
Ik wil je echt even laten weten hoe ontzettend dankbaar ik ben voor al jouw eindeloze geduld en steun — vooral tijdens mijn chaotische momenten. Telkens dacht ik: "Hoe ga ik dit ooit halen?" Het was een lange weg, maar dankzij jou is het toch gelukt!
— Hajar
“
★★★★★
Bedankt voor je geduld, duidelijke uitleg en alle inzet. Soms had ik even een harde zetje nodig en dat heeft me veel geholpen. Dankzij jou heb ik met vertrouwen mijn rijbewijs gehaald. Heb veel plezier gehad in de auto!
— Yasir
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor de gezellige en behulpzame rijlessen. Ook heel bedankt voor het vertrouwen dat je in mij had, ondanks dat het hier en daar niet zo soepel ging. Ik hoop dat vele anderen dezelfde zelfvertrouwen zullen krijgen.
— Hili
“
★★★★★
YES… IK BEN GESLAAGD! En dat is voor een héél groot deel dankzij jou! Dankjewel voor alles: je geduld, je vertrouwen, je steun en je positieve energie. Ik ben echt super dankbaar!
— Raya
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor alles. Bedankt voor je geduld en gezelligheid. Ik ben blij dat ik jou als rijinstructeur heb gekozen. Je geeft duidelijke en goede lessen. Heel erg bedankt voor alles abla!
— Bayan
“
★★★★★
Dankjewel voor alles wat je me hebt geleerd. Niet alleen het autorijden, maar ook het vertrouwen in mezelf en het durven geloven dat ik het kan. Dankzij jouw geduld, rust en fijne uitleg stap ik nu met een goed gevoel de auto in. Ik ga het oprecht missen!
— Sara
“
★★★★★
Hoi tulay ik wil je echt bedanken! Ik was altijd erg zenuwachtig tijdens de lessen maar je bleef rustig en geduldig. Dankzij haar kon ik uiteindelijk vol vertrouwen mijn rijexamen doen. Echt super bedankt voor alle steun en tips, en vooral voor de peptalk net voor het examen!
— Alyshia
“
★★★★★
Dankzij jou ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijexamen! Ik begon vanaf nul en heb dankzij jou zoveel geleerd. De lessen waren superleuk. Dank je wel voor je geduld en begrip. Jij bent echt de beste!
— Dilin
“
★★★★★
Dankjewel voor alle lessen en dat geschreeuw van je wat mijn oor niet uitgaat — toch heb ik het gehaald dankzij jou! De geduld die jij hebt verbaast me elke keer opnieuw. Je bent de beste rij-instructrice die ik gekend heb.
— Reyyan
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor alles wat je mij hebt geleerd. Ik stapte altijd met plezier de auto in en heb super veel gehad aan jouw geduld en duidelijke uitleg. Door jou kan ik nu zelfverzekerd de weg op, ik had me geen betere instructrice kunnen wensen!
— Jaelyn
“
★★★★★
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn praktijkexamen. Graag wil ik u hartelijk bedanken voor de leerzame en duidelijke lessen. Uw geduld, professionele begeleiding en heldere uitleg hebben hier in grote mate aan bijgedragen.
— Sherbaz
“
★★★★★
Ontzettend bedankt voor alles! Dankzij jouw geduld, duidelijke uitleg en de gezellige lessen heb ik eindelijk mijn rijbewijs. Je gaf me het vertrouwen dat ik nodig had achter het stuur, ook op de lastige momenten. Je bent echt een topinstructeur!
— Aylin
“
★★★★★
Ik heb een hele fijne ervaring gehad met rijinstructeur Tulay. Ze is heel geduldig, rustig en legt alles duidelijk uit. Als iets moeilijk was, nam Tulay de tijd om het nog eens goed uit te leggen. Dankzij de goede begeleiding heb ik veel geleerd. Zeker een aanrader!
— Arar
“
★★★★★
Bedankt voor al je geduld (en sorry voor de hoofdpijn die ik je soms heb bezorgd). Dankzij jou ben ik echt van mijn angst afgekomen en heb ik veel meer vertrouwen gekregen in het rijden.
— Oumnia
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor al je geduld. Ik ben gegaan van bange kip op de weg naar een (bijna) ervaren driver door jouw hulp en vertrouwen. Je bent echt de beste rijinstructeur. En ik ben vereerd dat ik de eerste leerling ben die geslaagd is bij autorijschool Tulay!
— Alysa
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor de geweldige lessen! Door jouw geduld, tijd en duidelijkheid heb ik mijn rijbewijs kunnen halen. Je hebt echt geloofd in mij in tijden dat ik onzeker was achter het stuur en daardoor ben ik in een keer geslaagd!
— Hodan
“
★★★★★
Heel erg bedankt, het was vaak niet altijd even makkelijk maar je hebt me heel goed geholpen en mooie woorden gegeven waardoor ik goed alle lessen kon volgen en uiteindelijk ben gaan slagen. Ik wens je nog het beste!
— Abraham
“
★★★★★
Bedankt voor alles wat u mij heeft geleerd. U geeft rijlessen op een zeer professionele manier, anders dan bij veel andere rijscholen. Hartelijk dank daarvoor.
— Amir
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor alles. Ik heb u misschien veel moeite bezorgd, maar dankzij u is alles uiteindelijk gelukt. Nogmaals hartelijk dank voor alles, her şey için teşekkür ederim!
— Vyan
“
★★★★★
Heel veel dank aan mijn rijinstructrice Tülay voor haar geweldige uitleg en aandacht. En natuurlijk ook voor die lichte tikjes op mijn nek bij elke fout... zodat ik het nooit meer zou vergeten. Dankjewel uit het hart!
— Ahmad
“
★★★★★
Heel erg bedankt voor de gezellige en behulpzame rijlessen. Ook heel bedankt voor het vertrouwen dat je in mij had, ondanks dat het hier en daar niet zo soepel ging. Ik hoop dat vele anderen dezelfde zelfvertrouwen zullen krijgen.
— Roweida
“
★★★★★
Ik heb echt ontzettend veel met jou gelachen tijdens de lessen en we hebben zulke leuke gesprekken gehad. Soms moest je me even aanspreken, maar dat waren juist de momenten die ik het meest nodig had. Tijdens het examen hoorde ik jou nog praten haha! Ik ben je ontzettend dankbaar voor het vertrouwen dat je in mij had. Zonder jou weet ik eerlijk gezegd niet of het me gelukt was.
— Manal